دلیل سوال مهندس اولیاء نماینده یزد  از نجاروزیر کشور:عدم دستگیری هتاکان به قبور شهید صدوقی

یزدفردا:نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی علت سوال خود از وزیر کشور را عدم شناسایی عوامل اهانت به قبور شهید صدوقی و مرحوم خاتمی عنوان کرد.

"علی اکبر اولیاء" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، راجع به علت طرح سوال خود از "مصطفی محمد نجار" وزیر کشور، گفت: سال گذشته برای نخستین بار در ۲۸ سال گذشته به آرامگاه شهید محراب آیت الله "صدوقی" و مقبره مرحوم "روح الله خاتمی" در یزد اهانت شد.

نماینده یزد و صدوق با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در یزد نیز در آن ایام مورد هتاکی قرار گرفت، تصریح کرد: با وجودی که یک سال از حوادث یاد شده می‌گذرد، ولی متاسفانه استانداری و شورای تامین استان در رابطه با شناسایی عوامل آنها هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه مقبره شهید صدوقی در داخل شبستان مسجد حظیره یزد قرار دارد، افزود: افراد هتاک با تجمع در محل‌هایی خاص به سردادن شعارهای معین پرداختند از این رو به راحتی قابل شناسایی بودند.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد تاکید کرد: وزیر کشور باید درباره اقدامات صورت گرفته جهت دستگیری هتاکان به بیت شهید صدوقی گزارش دهد و به جد پیگیری کند تا آنها به سزای عمل ناشایست خود برسند.


"مصطفی محمدنجار"وزیر کشور این هفته برای پاسخگویی به سوالات "سیداحمدرضا دستغیب" (فخرالدین) نماینده شیراز، عباس رجائی" نماینده اراک و کمیجان، "علی‌اکبر اولیاء" نماینده یزد و صدوق، "محمدرضا خباز" نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد، "قدرت‌الله علیخانی" و امیر طاهرخانی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز- تاکستان و "امین شعبانی" نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره روز سه‌شنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌رود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا